Dilema melanda !!!

Assalamualaikum kawn2  !! 

pa habaq ?? sihat ker ??

aku sihat jerr..hehe..*walau hgpa tk tny , aku tlong jawabkan..hehe

aku sebenarnya dlm delima ..bkan aku jer..kawan2 aku yg lain pun sama..sama ada nak smbung study kt mesir atau smbung study kt msia.

yela, korng pun tau kan keadaan kt mesir cm na kan skung..tp majoriti hndak pulng n nk smbung balik pngajian kt sna..smuanya bergantung dgn laporan mentri pndidikan yg berlepas ke mesir utk berbincang mngenai pljar2 yg telah di bawa pulang mahupun peljar2 yg pulang sbb bercuti di tanah air.

harap2nya , the result is positive laa kann..klau tk leh smbung lak..aku hrp dpt continue kat msia ke..asalkan dlm course yg sma..mungkin nih ujian ALLAH utk kami smua. Ujian yg ALLAH bg kt hamba DIA , pasti hambaNya mampu mnanggungnya.btul tak ?

hrp kwan2 doa kan kami yer..huhu..

tuk kwan2 yg study kt mesir, kita nie masing2 da cita2 yg nak dicapai..cuma bgaimana cita2 itu dicapai hnya ALLAH jer yang tau..Susah ke Senang !! Cepat atau Lambat !! itu urusan ALLAH..kita just truskan hidup sperti biasa..pasti da hikmahnya..

doa dan trus doa..Innallahama'ana..ALLAH bersama2 Kita Insyaallah !!




Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.