4 August !!!

5 Ogos 2013

Assalamualaikum kawan2 !! harini 4 August !! Birthday aku .. hehe.. seronok juga dpt smbut besday dlm bulan ramdhan.. aku da msuk umur yg ke 2+ ..dah lama dah aku hidup..tpi pa kan daya..bila di fikir2kan balik..pa laa yg aku dah buat slma 2+ thun nie..

aku rsa cm bnyak lgi aku tk dpt..mungkin ini boleh dijdikan sbgai taget list tuk aku capai tuk thun nie..hehe..korang lak cm na..besday korng bila ?? hehe.. aku tau ada yg lebih muda gi dri aku tp lebih hebat dlm berblogger nie kan..so, adik2 t ajaq abg berblogging yer.. hehe

so, dlm seronok umur baru yg bertmbah ..fikirkan laa masa depan yg kita nak capai..da yg nk kawin dan g nk keja..da yg nak anak2 yg soleh dan solehah.. tu la antra matlamat kita hidup..di smping matlamat hidup di dunia ni..jgn  lupa cari la redha ALLAH..

kitaa hebat tara mana skali pun klau ALLAH tk redha..tk guna juga kaann.. so,jdi lah hamba yg baik dan taat akan perintahNya..



p/s : salam ramadhan ke 27 !! korng klik iklan2 kt blog aku k..t korng bgtau aku n tinggai link korng..t boleh laa aku klik korng punya laakkk !!! huhu.. like fanpage aku juga yer !! thankzz...





2 ulasan:

  1. Selamat menyambut hari lahir ke-2+.

    Semoga hari mendatang lebih baik daripada hari yang sudah berlalu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. thankz syahmi !! sama2 kita doakan tuk smua org k !!.. :)

      Padam

Kataubaid© .