Tak Mau ! Tak Mau !!

Assalamualaikum semua..huhu..

mesti korng tgh excited kan ..al-maklum laa nk berbuka dah kan kejap lgi..jadi selamat berbuka !!!

so, korng berbuka dngan pa hari ni ?? aku berbuka dengan lauk la..makan ngan family laa katakan.. hehe..btul laa org kata,klau boleh berbuka posa ngan family tu memang untung habis laa kan.. #touching .. hehe.. tk pe..berbuka ngan family ke tak..yg penting kena berbuka k..

Nabi suh segera berbuka dan melewat2kan sahur.. jom check juadah korng ..agak2 wapa bnyak yg korng dah habiskan duit tuk membeli juadah ?? berjimat tak ??

bnyaknyaa makanan ?? boleh habis ka ??

haa, ni la persoalannya,bnyak sgt makanan yg kita beli boleh habis ka ?? jgn tiru syaitan..sat gi syaitan merah dah kena ikat ni, syaitan kepala hitam lakk dok maharaja lela lak kt dunia nih.. hehe..


jom, check tgk..klau boleh habis tk pe..tkot tk habis , nnt jd makann tong sampah lak kan..

lgi satu,make sure korng amik mkanan yg berkhasiat k.. tk mau GEMUK kan..so, kena laa jga badan..hehe..
*mcm doktor lakk..hehe..#doctortobe insyaallah

oklah..sja ja nk sembng2 ngan korng..hehe..dah2 mak cek panggil tu suh tolong dia kt dapuq.. hoho..bye2..


p/s : jngan lupa terawih..anyway, JPA dah buka tau..korng boleh isi dah borng on9. k.. KLIK SINI.. good luck..doakan aku.. (^_^)v


No comments

Powered by Blogger.