Type something and hit enter

author photo
By On




Assalamualaikum smua...

Jumpa lgi kita hari niihh..

Tdi aku belek belek surat khabar hari ni kan.. Masa tgh belek belek tuu.. Trbaca artikel mngenai monyet yg ttba mnyerang budak.

Terkejut aku tgk paper tu..kesian kat budak tu..yg sedihnya..walaupun dah ditarik oleh bapanya..tp monyet tu trus gigit budak itu..mcm tk endahkan tarikan bapa budak tu..

Last2... Pkerja zoo tu pukul monyet tu beberapa kali..tgn budk tu cedera..Allah..kesian kat budak tu..

Jdi hti laa kawan2..klu p zoo tu..hati2 kot2 laa ada yg mnyerng kita lakk t..kn..huhu..
Selamat berpuasa  !!!..
ni gambar budak tu..

p/s : sblum nihh  pun da kes kan..binatang menyerang manusia.. mungkin diorang terasa trancam kot..(^_^)v

Jom komen dibawah

Comments
2 Comments

2 comments

avatar

zoo mn nie.. klu zoo negara mmg terkurung.. mmg bhaye la..

avatar

ni kat luaq negara.. tp kt msia pun pnah berlaku kn.. :)

Click to comment