Telefilem 44 Hari Bangkitnya Pocong (Astro Citra 2021)

Telefilem 44 Hari Bangkitnya Pocong (Astro Citra 2021). Jangan lupa untuk menyaksikan telefilem '44 Bangkitnya Pocong' yang akan ditayangkan pada hari Sabtu, 30 Januari 2021. Slot telefilem ini akan bermula pada jam 9 malam di saluran Citra. Antara pelakon utama dalam cerita ini adalah Ellie Suriaty, Kody Rasheed dan Riezman Khuzaimi. Berikut merupakan Telefilem 44 Hari Bangkitnya Pocong (Astro Citra 2021) untuk bacaan anda.


Telefilem 44 Hari Bangkitnya Pocong (Astro Citra 2021)


Telefilem 44 Hari Bangkitnya Pocong (Astro Citra 2021)

Minggu lepas kita dah tengk telefilem Misteri Jam Vintage. Memang best cerita tu, rasa macam nak tengok sekali lagi lak. hehe. 

Tapi telefilem 44 hari bangkitnya pocong ni lagi seram sebab nampak lebih real kan. Rugi kalau korang tak tengok sampai habis.

Waktu Tayangan : Sabtu, 30 Januari 2021, 9:00 malam 

Saluran Tayangan : Astro Citra 

Senarai pelakon lain yang terlibat adalah Ellie Suriaty, Kody Rasheed, Riezman Khuzaimi, Anne Abdullah, Raja Syahiran, Amalina Yusof, Deyana Desa

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

SINOPSIS


Telefilem ini mengisahkan tentang seorang isteri yang telah meninggal dunia bangkit semula selama 44 hari untuk memohon ampun atas dosa yang dilakukanya. Mampukah seluruh kampung tersebut merungkai misteri ini?

Sama-sama kita saksikan.



Related Posts

0/Post a Comment/Comments

أحدث أقدم