Biodata Shukri Yahaya Pelakon Drama Asalkan Dia Bahagia

Biodata Shukri Yahaya Pelakon Drama Rindu Awak Separuh Nyawa (2021). Shukri Yahaya oh Shukri Yahaya , pelakon kacak ini selalu menjadi perhatian gadis-gadis di luar sana. Selain dari lakonan dia yang mantap, ramai yang tertarik dengan wajahnya yang tampan dan ada nur atau cahaya tu. hehe Tapi sayang, ramai tak kenal siapa shukri yahaya kan. Jom baca biodata Shukri Yahaya  dibawah ini ya.

Terbaru Shukri Yahaya membintangi drama rindu awak separuh nyawa dan digandingkan dengan  Uqasha Senrose tau. Mesti best kan. 

Biodata Shukri Yahaya Pelakon Drama Rindu Awak Separuh Nyawa (2021)

Biodata Shukri Yahaya Pelakon Drama Rindu Awak Separuh Nyawa (2021)


Nama penuh: Shukri Yahaya
Tarikh Lahir : 13 Jun 1988
Umur: 27 (2015)
Asal: Kuala Lumpur
Status : Berkahwin

Instagramhttps://www.instagram.com/shukriyahaya
Twitterhttps://twitter.com/shukriyahaya

Shukri yahaya pernah membintangi Drama Andainya takdir. Drama ni memang viral sebab banyak bermain dengan emosi penonton dan jalan cerita drama ni pun best. 

Untuk tahun 2021, Katanya Shukri akan keluar dalam drama 7 Hari Mencintaiku 3. Dah masuk 3 musim dah drama tu kan. Memang ramai yang tak sabar nak tengok macam mana jalan cerita musim ke 3 nanti. Jadi kenalah tunggu. 

Biodata Shukri Yahaya
Biodata Shukri Yahaya



Memang ramai yang nak baca biodata Shukri yahaya ni. Kalau korang perasan anak shukri pun comel tau. selalu tengok dekat insta dia hehe. korang ada yang minat shukri yahaya ? jom komen di bawah.

Sekian .


Related Posts

أحدث أقدم