HARGA TIKET THE TOP KOMTAR PULAU PINANG - TIKET SKYWALK KOMTAR DAN LAIN - LAIN

HARGA TIKET THE TOP KOMTAR PULAU PINANG |  Salah satu daya tarikan baru di Negeri Pulau Pinang adalah The Top Komtar . Apa yang ada dekat komtar pulau pinang ni ? Jom aku bagi gambaran sedikit mengenai Komtar . Mungkin ramai yang tak tahu yang komtar ini terletak di tengah bandar Georgetown dan menjadi tumpuan pengunjung dari dulu sampai sekarang .


harga tiket skywalk komtar


Salah satu inisiatif untuk menghidupkan Komtar, Kerajaan negeri telah mengubah suai komtar dan membuat The Top Komtar ini sebagai tarikan kepada pelancong untuk datang ke komtar ini. Kalau korang nak tahu, dulu tak ramai yang boleh naik bahagian paling tinggi di komtar tu dan sekarang dah boleh dah dengan wujudnya The Top Komtar ini .


HARGA TIKET THE TOP KOMTAR PULAU PINANG - TIKET SKYWALK KOMTAR


Bagi yang ingin mengetahui harga tiket bagi the top boleh ikut panduan di bawah :

harga tiket skywalk komtar

harga tiket komtar

Nampak macam mahal kan , sebenarnya kalau korang tengok harga tiket yang aku kongsi ini merupakan harga pakej yang di tawaran, korang nampak tak ada dua tempat yang boleh korang masuk dengan harga yang di sediakan .

Kalau korang nak beli asing, boleh ja buat demikian di kauter The top . Selain Dari Rainbow skywalk dan Observatory deck , korang juga boleh berkunjung ke Avenue of aventure. dalam ni banyak lagi permainan yang boleh korang masuk dan main. dan harga tiket lain di kira. maksudnya korang kena beli tiket lain untuk masuk theme park ni pula .

Antara tarikan lain dalam theme park tersebut adalah seperti berikut :

1. Jurassic Research Center .
2. 7D Discovery Motion Theater
3. Tech Dome Penang 

dan lain-lain 

Pendek kata, kena bawa duit lah . hehe

Untuk maklumat lanjut, korang boleh terjah laman web The Top .

kesimpulan .


Teringin juga nak naik atas ni , tapi bila di fikirkan balik. aku dah takut tinggi. hahaha tapi kalau kalau ada peluang memang nak try masuk dalam ni. Sebagai anak penang , mestilah lah bangga bila komtar dah kembali hidup seperti satu ketika dahulu . banyak dah yang berubah tau. 

SILAKAN SHARE ENTRI INI .

Aku harap entri HARGA TIKET THE TOP KOMTAR PULAU PINANG - TIKET SKYWALK KOMTAR dapat membantu korang dapat info mengenai The Top Komtar ini ya. Nanti aku muat naik gambar di sana ya . Semoga bermanfaat dan selamat bercuti .

Sekian .

P/s: kalau nak jemput review the top, boleh emailkan di ubaiismail@yahoo.com . hehehe

Previous Post Next Post