PENAMBAH BAIKKAN SKIM KWSP TERKINI !

PENAMBAH BAIKKAN SKIM KWSP TERKINI ! | Bagi pencarum Skim Kumpulan Wang Simpanan Pekerja , anda perlu menyemak update terkini yang telah di muat naik di laman Web KWSP . Sejajar dengan matlamat KWSP untuk memberi perkhidmatan terbaik kepada pencarum , mereka telah membuat beberapa penambahbaikkan terhadap system sedia ada dengan membuat pembah baikan yang baru .

Sebarang maklumat lanjut anda boleh ke laman Web Rasmi KWSP melalui Pautan Ini . Sebagai ringkasan, aku ScreenShot Penambah baikkan SKIM KWSP TERKINI . Rujuk gambar di bawah yang aku sediakan ini .


PENAMBAH BAIKKAN SKIM KWSP TERKINI !





Bermula dari 21 April sehingga 5mei 2015 yang lalu, KWSP telah melaksanankan Kempen Rundingan Ahli di mana maklumat untuk penambah baikkan KWSP telah di ambil dari kempen tersebut . Hasilnya mereka telah keluarkan penambahbaikkan seperti yang mereka maklum kan di laman web mereka.

Sebagai Pencarum anda perlu cakna dengan isu ini dan segera rujuk ke laman web KWSP menerusi pautan yang dinyatakan di atas untuk maklumat lanjut. Semoga penambah baikkan ini mampu untuk beri keselesaan kepada pencarum dan juga memperkasakan lagi sistem KWSP sedia ada . Untuk maklumat lanjut, Rujuk Pautan ini .

Sekian.


Previous Post Next Post