2 RAKYAT MALAYSIA HILANG DI FLORES,INDONESIA DI JUMPAI LEMAS !

2 RAKYAT MALAYSIA HILANG DI FLORES,INDONESIA DI JUMPAI LEMAS ! I Berita mengenai dua orang rakyat malaysia yang hilang di Cunca Wulang waterfalls  di Flores, Indonesia di jumpai pada pukul 11 dan 1 tengah hari tadi . Mereka di temui lemas di tempat kejadian .Mereka yang asalnya dalam percutian di sana bertukar tragedi .

FLORES

Selain itu, Seorang lagi warga tempatan di percayai menjadi penunjuk arah juga di temui lemas kira-kira jam 3 petang . Jenazah di bawa ke hospital berdekatan untuk pemeriksaan. Kita doakan semoga roh mereka di cucuri rahmat dan di tempatkan dalam kalangan orang- orang yang beriman .

Selain 2 orang yang lemas, terdapat lagi 2 orang rakyat malaysia yang selamat yang melaporkan kejadian yang berlaku kepada pihak berkuasa ketika itu. Kejadian yang berlaku secara terkejut begini memang sukar diduga . apa-apa pun berhati-hati di mana kita berada . Al-fatihah buat mangsa .

baca berita selanjutnya : http://www.nst.com.my/news/2016/04/139733/missing-malaysians-flores-found-dead

Urusan membawa pulang jenazah ke Malaysia di uruskan oleh Kedutaan Malaysia di Indonesia. Semoga di permudahkan urusan membawa pulang jenazah tersebut .

Sekian.

Halalkah Rezeki Anda?
Previous Post Next Post