Jangan Merajuk dengan Aku ..

Jangan Merajuk I Aku kembali menulis seperti biasa, tiada link iklan lagi untuk entri .Aku terfikir, korang suka ke kalau aku update entri yang berdasarkan iklan semata, tapi ada huraian juga. tapi aku mula rindu dengan idea-idea dan gaya penulisan aku yang sebelum ini. Mungkin lepas ni ,aku kurang kan entri iklan dan aku cuba keluarkan idea2 baru hasil dari pembacaan aku. harap korang sudi lagi jengah ke blog aku ini. jangan la merajuk lama-lama, nanti somel . hahaha
Merajuk



Aku rasa nak tulis macam ni sebab hati ni ter gerak untuk check list balik entri2 terbaru aku yang kebanyakkan berdasarkan link dari 8share . yang memerlukan korang klik untuk maklumat lanjut. aku rasa la, aku tk leh berbekalkan entri2 macam tu semata. aku kena kembali mengisi hati pembaca aku yang aku sayang.
Merajuk, sedih

Korang sumber kekuatan aku dalam blog, insyaallah aku akan bahagi2 mengikut waktu yang sesuai ya. korang jangan lupa untuk terus support aku ya. aku perlukan semangat di kala hati ini makin mendesak aku meninggalkan blog ni. waaaarrghh..

doakan aku ada masa untuk update blog di samping tugas sebagai pelajar di teruskan. insyaallah. maaf sekali lagi, terima kasih.

sekian.

update 4 september 2016 :

Wahai ubai tahun 2015 ,kau buat tu tak salah,cuma masanya bukan pada tahun 2015, sekarang tahun 2016 , aku masih buat apa yang kau nak berhenti tu, tapi responnya berbeza, sungguh berbeza. takpa ubai 2015, masa lalu dijadikan pelajaran untuk masa depan . aku yakin tanpa ubai 2015 pasti tidak ada ubai 2016 . kalau aku berhenti menulis pada 2015, pasti aku tak wujud id media sosial macam aku wujud sekarang ini.


Previous Post Next Post