عرض المشاركات من نوفمبر, 2014

SALES !!

Assalamualaikum !! tudiaa, terbeliak mata depa tgk perkataan SALES !!  …

Hujan Vs Winter !

Assalamualaikum ! alhamdulillah, hari ni aku paksa jugak diri yg tgh mal…

Senarai 8 Bloglist Disember 2014 !

Assalamualaikum . alhamdulillah pada 22 Nov baru ni telah tamat satu segmen y…

:: Tips-Tips :: Menulis Dari Hati

Assalamualaikum . saban hari kita menulis, tak kira di laman fb mahupun bl…

Semangat Fyn Jamal !

Assalamualaikum , korang kenal fyn jamal tak ? seorang penulis buku,penyan…

Suamiku Encik Sotong !

Assalamualaikum ! hahaha.. mesti terkejut korang tgk gambar kat at…

Sirih Pulang ke Ganggang !

Assalamualaikum . sirih pulang ke ganggang ~~ haha..perjalanan selam…

Nescafe paling sedap !!

Assalamualaikum , hari ini aku nak cerita dekat korang pasal nescafe pal…

Tutorial : Schedule post di Page fb !

Assalamualaikum . alhamdulillah hari ni aku nak hapdate pasal tutorial s…

Jadi Orang Baik ?

Assalamualaikum . korang !! sihat ke ?? selalu bila kita ber azam, m…

Mid Sem Kholas !!

Assalamualaikum !! Alhamdulillah, selesai sudah exam hari ni . dalam…

Blogger Terkenal Follow aku !!

Assalamualaikum , hari ni aku nak cerita sikit pasal blogger terkenal …

Bateri Laptop Tak detect ?

Assalamualaikum !! korang !! hehe..sihat ke ?? tadi pagi , aku tgk l…

Giveaway By Mamaniza.com

Assalamualaikum Giveaway by Mamaniza.com Mamaniza melancarka…

Aku Pendiam !

Assalamualaikum !! alamak !! dah lama ada tajuk, hari ni baru sempat nk tu…

تحميل المزيد من المشاركات لم يتم العثور على أي نتائج