Ayu Damit Cucuk Dagu? Ini penjelasan Ayu

Ayu Damit Cucuk Dagu? Ini penjelasan Ayu. Rata-rata netizen sentiasa alert dengan perubahan yang dialami oleh para peserta gegar vaganza 7 kali ini. Mangsa mereka minggu ini adalah Ayu Damit. Mereka mendakwa Ayu cucuk dagu (buat rawatn dagu) kerana dagu ayu kelihatan runcing dalam persembahan minggu lepas.

Jelas Ayu, sebaliknya dia mengalami alergi makanan yang teruk hingga menyebabkan dagunya membengkak selepas kerap menggaru.

Ayu Damit Cucuk Dagu? Ini penjelasan Ayu



"Saya pernah maklumkan sebelum ini, saya ada alergi dan dagu saya sedikit membengkak.

"Ia terjadi selepas saya makan makanan yang menyebabkan gatal dan bawah dagu saya terluka. Lebih teruk apabila saya memakai tudung dan bergesel dengan tempat alergi itu.

"Diharapkan jangan cerita pasal itu, fokuslah pada nyanyian dan persembahan saya sepanjang GV7 ini. Tuduhan itu tidak berasas sama sekali," kata Ayu kepada Gempak malam tadi.

Tegur Ayu agar netizen sentiasa bersangka baik dan tidak melulu-lulu membuat spekulasi yang tidak berasas mengenai apa-apa isu atau sesiapa sahaja.

sumber : Astro gempak.

Ayu Damit Cucuk Dagu? Ini penjelasan Ayu

Itulah korang, jangan main serkap jarang ja. Ayu tu sakit , tiba-tiba jer cakap dia cucuk dagulah bagai. Kesian dekat dia, dah kena jawab soalan yang pelik-pelik ni.

Hehe.

Apa-apa pun, jangan lupa untuk saksikan gegar vaganza 7 setiap ahad, jam 9 malam di Astro Ria.
Previous Post Next Post