[Viral Video] Persemban Kumpulan Rare Maharaja Lawak Mega 2019 Yang Menyentuh Hati.

Persemban Kumpulan Rare Maharaja Lawak Mega 2019. OK. Guys ! Assalamualaikum. Minggu lepas sudah mula ditayangkan rancangan realiti lawak iaitu Maharaja Lawak Mega 2019. Dalam bahasa mudah MLM 2019.

14 Orang peserta bersaing secara berkumpulan dan solo untuk musim ini. Bila dah mula bersiaran, mesti ada yang mencuit hati penonton mahu pun ada yang menyentuh hati.

Macam minggu pertama, persembahan kumpulan Rare berjaya menyentuh hati penonton yang menonton. Oh ya, Kumpulan ini terdiri daripada ahlinya  iaitu Pakya, Ropie dan Ajak Shiro.

Persemban Kumpulan Rare


Berdasarkan dari komen positif yang diterima penonton, video persembahan diorang telah mencatatkan viewers sebanyak 1.2 juta tak sampai seminggu.

Memang terbaik!

Jangan tunggu lama-lama, jom tengok dekat bawah ini ya.

Persemban Kumpulan Rare Maharaja Lawak Mega 2019.





Aku boleh simpulkan persembahan diorang penuh dengan pengajaran. Melawak-melawaklah juga, tapi orang cakap lawak yang ada isi.

Apa pula pendapat anda? Jom komen pendapat anda di ruangan bawah ini ya. Nanti aku baca.

Tahniah untuk kumpulan Rare, semoga minggu kedua nanti akan lebih baik dan dapat memberikan input berguna kepada para penonton.

Bagi anda yang nak tengok live streaming, anda hanya perlu join group fb >> Kaki Hiburan Live << untuk menonton live streaming ya.

Sekian.

Previous Post Next Post