Recents in Beach

Biodata Remy Ishak Pelakon Drama Pujaan Hati Kanda

Biodata Remy Ishak Pelakon Drama Pujaan Hati Kanda. Remy Ishak merupakan antara pelakon Drama Pujaan Hati Kanda. Sejak dua tiga menjak ni, nama abang remy ishak kembali menjadi sebutan ramai.

Mungkin kerana drama lakonan dia tengah ditayangkan di tv. Sebelum ini, remy membintangi drama lelaki kiriman tuhan dan yang terbaru adalah drama pujaan hati kanda.

Memang ramailah yang dok tunggu setiap kali episod baru keluar kan. hehe

Untuk Tahun 2018, Remy Ishak telah berjaya memenangi anugerah pelakon terbaik pada 7th Kuala Lumpur Critics Assembly Film Awards.

Biodata Remy Ishak Pelakon Drama Pujaan Hati Kanda



Dia memenangi anugerah tersebut berdasarkan lakonannya dalam filem Pulang. Memang tak nafi, bakat remy ishak ni memang terbaik.

BIODATA PELAKON REMY ISHAK


Nama Penuh : Mohammad Zalimei bin Ishak
Nama Artis : Remy Ishak
Tarikh Lahir : 11 April 1982 (age 36)
Asal : Melaka, Malaysia
Tahun Aktif : 2006 - sampai sekarang
Instagram : IG Remy Ishak.

Remy juga telah melangsungkan majlis pertunangan dengan Ezza Yusof pada tahun lalu. Dijangka remy akan berkahwin pada tahun 2020 nanti.

Kita doakan yang terbaik buat pelakon pujaan ramai ini. Semoga remy ishak dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan perkahwinannya dengan Ezza Yusof nanti.(tahun 2018)

Kemaskini 2019, Remy Ishak putus tunang dengan Ezza. Jadi, gadis-gadis diluar sana jangan kecewa sangat kerana anda masih punya harapan. hahaha

Remy Ishak Biodata

Semoga Remy tabah dan kita doakan dia bertemu dengan jodoh yang terbaik untuk dia. Insyaallah.

Remy dan Mira Filzah muncul kembali dalam Drama Pujaan Hati Kanda Raya. Drama ini memang ramai yang menantikan kemunculannya. Yelah, drama asal tu trending dan viral. Semua orang cakap pasal pujaan hati kanda kan. hehe

Alhamdulillah rezeki diorang kan. Kita doakan Remy terus sukses dalam dunia seni tanah air dan kekal relevan sampai bila-bila.

Korang tunggu apa lagi, share lah entri ni ya. hehe

Post a Comment

1 Comments

  1. Tahnaih Remy Ishak..bakat dah di gilap..kawin lah ya agar sempurna

    ReplyDelete