Recents in Beach

BIODATA AMYRA ROSLI Pelakon Drama Kan Kukejar Cinta Kamu

BIODATA AMYRA ROSLI Pelakon Drama Kan Kukejar Cinta Kamu. Nama pelakon kecik molek ini sudah tidak perlu di perkenalkan lagi. Amyra Rosli seorang pelakon dan penyanyi ini yang baru sahaja menamatkan zaman solonya dengan jejaka pilihan iaitu Amar baharin .

Kini, Amyra kembali dalam drama lakonan beliau yang terbaru yang bertajuk kan kukejar cinta kamu yang bersiaran di Astro. Pasti ramai yang dah mula tengok drama ni kan.

Bagi yang nak berkenalan dengan amyra rosli, berikut merupakan biodata amyra rosli yang terkini sebagai rujukan anda.

BIODATA AMYRA ROSLI

Ada yang masih ingat dengan drama Nur ? haa, amyra merupakan watak utama dalam cerita tersebut bersama dengan Syafiq kyle tau .

Memang viral cerita tu kan.

BIODATA AMYRA ROSLI Pelakon Drama Kan Kukejar Cinta Kamu


Nama penuh: Nur Amira Izzati Rosli
Nama panggilan : Amyra Rosli
Umur: 22 tahun
Asal: Kuala Lumpur
Instagram : Ig Amyra Rosli 

Ramai yang memuji lakonan Amyra Rosli dalam drama Isteri Tuan Ihsan sebelum ini. Drama yang mengangkat kembali nama amyra rosli dalam dunia seni tanah air.

Dalam cerita tersebut, beliau yang membawa watak seroja yang terpaksa tinggal bersama dengan kekasih ibunya selepas ibunya meninggal dunia. Watak santai dan bersahaja dalam drama ini menjadikan watak Seroja tersebut lebih hidup dan real apabila di tonton.

Amyra rosli biodata


Untuk penutup tahun 2018, Amyra kembali dengan drama kan ku kejar cinta kamu dan digandingkan dengan pelakon baru yang semakin meningkat naik iaitu Fendy Bakry.

Dengar cerita, drama tu semakin diminati ramai. Betul ke ?

Semoga amyra rosli terus berjaya dalam dunia seni selepas ini. Lamakan tak tengok amyra berlakon. hehe last rasanya tengok cerita Nur kan.

Post a Comment

0 Comments