Type something and hit enter

author photo
By On
harga milo di lazada



Assalamualaikum korang. sihat kan hari ni.
hari ni pagi-pagi lagi aku rasa nak beli milo di lazada .

orang cakap harga milo tu lebih murah berbanding dekat luar.
betul ke ?

sempena 12.12 Online revolution lazada hari ni sampai 14 disember ni, aku pun rasa nak tengok murah tak harga barang-barang dalam tu.

antaranya adalah MILO !

hehe

Untuk Milo 1kg , harga dia hanya RM 15.70 . berbanding harga asal Rm 21.80 harga asal .

Murah gila-gila kan .

dapatkan di sini - Milo 1kg lazada .

Harga milo di pasaran selalunya akan lebih mahal berbanding di atas talian. jadi kalau korang na beli , baik beli sekarang.

boleh jer beli secara banyak terus. jimat pun jimat. hehe

kalau korang nak tengok kedai lain, boleh usha dekat pautan ini .

- Milo Murah di Lazada .

seronok tengok harga promosi online ni. mencabar keimanan sungguh lah . hehe korang pula dah beli apa tu ? ke nak simpan duit lagi .

hehe
tak pa simpan lah selagi mampu,
sebab ia penting untuk masa depan .

Fokus.

kalau dah habis milo dekat rumah tu.
korang beli lah dekat sini ya. hehe

sekian .

Click to comment