Senarai Pelakon Drama DIA

Senarai Pelakon Drama DIA
Senarai Pelakon Drama DIA


Hai, Hujung Minggu ini drama baru yang bertajuk drama DIA akan mula bersiaran di TV 3. Antara pelakon-pelakon seperti Janna Nick, Irwansyah, Adi Putra dan ramai lagi. kalau korang perasan, drama ni punya promosi pun agak meriah berbanding drama lain yang di siarkan di tv 3. wah ada gabungan dua negara lah.

Malaysia dengan Indonesia. Mesti padu weh !

Drama 60 Episod ini akan mula ditayangkan pada 14 Oktober 2017 ini. bagi yang tak tahu lagi siapa artis yang membintangi drama DIA, korang boleh baca di bawah ya. tak sabar nak tengok macam mana drama ni bersiaran.

Senarai Pelakon Drama DIA


Kalau korang perasan DRAMA DIA ini merupakan drama dua negara. sebab itu promosi dia pun lain macam sikit kali ni. hehe dua minggu sebelum tayangan dah mula promosi kan. memang padu sampai membuatkan ramai yang nak menonton drama ni. Drama 60 episod ini mula ditayangkan pada 14 oktober 2017 yang lalu dan akan terus di siarkan sehingga tamat kesemua episod.

waktu tayangan untuk drama ini adalah setiap jumaat dan ahad bermula jam 9 malam. saluran sudah pasti di tv 3 kan. Antara pelakon drama dia ini adalah seperti Janna Nick, Izara Aishah, Irwansyah, Adi Putra, Emma Maembong, Sandrinna Michelle Skornicki, Kevin Andrean,Juliana Moechtar
Aleza Shadan, Zamarul Hisham ,Tash Yong,Tatiana Sivek, Cahya Kamila, Billy Boedjanger, Farouk Hussain,Fazlina Ahmad Daud
Slot baru di TV 3 iaitu slot pukul 9 malam setiap jumaat hingga sabtu di harapkan mampu memberi kekuatan kepada drama ini untuk menjadi 'viral ' di kalangan peminat tempatan.

Sinopsis Drama DIA

Drama DIA ini mengisahkan tentang Adit seorang yang jujur yang terpaksa mewarisi perniagaan ayahnya. adit juga terpaksa untuk berkahwin dengan pilihan ayahnya iaitu anak kepada rakan ayahnya di Malaysia. Walaupun sudah ada pilihan sendiri, Adit tetap akur dan menunaikan permintaan ayahnya itu.

Apa yang akan terjadi kepada Adit selepas ini ? jangan lupa tengok drama ini di tv 3 tau.

Gambar Pelakon Drama Dia 

koleksi gambar pelakon ini dari facebook. aku cari dekat situ untuk kongsikan dengan korang tau .

Senarai Pelakon Drama DIA
Senarai Pelakon Drama DIA
Nama Irwansyah pelakon drama dia yang pernah viral satu ketika dahulu dengan filem HEART bersama acha betul tak? masa ni memang ramai gila suka layan lagu tu dan filem tu. sejak dari situlah orang malaysia kenal dengan si irwansyah. ini merupakan peluang kembali ke dunia seni malaysia buat irwansyah sejak berapa lama tidak berbuat macam tu.

adakah ramai awek-awek malaysia akan cair dengan pelakon kacak ni ? hehe

Senarai Pelakon Drama DIA
Senarai Pelakon Drama DIA
Peneraju utama drama ini adalah janna nick. seorang pelakon yang semakin meningkat naik dan menjadi sebutan ramai. aku boleh cakap yang rezeki janna nick ni tak pernah putus. buktinya dia semakin laris di pasaran seni. bakat janna  pula memang bagus. muda-muda dah pandai berlakon kan.

Jom kongsi entri ini dengan rakan-rakan lain di media sosial anda.

Jangan lupa saksikan drama eksklusif dari TV3 ini yang menghimpunkan pelakon-pelakon hebat dalam sebuah drama dan juga jalan cerita yang menarik pasti akan menjanjikan tontonan yang terbaik untuk peminat tempatan. aku suka tengok senarai pelakon drama DIA sebab ramai sungguh yang hebat dan berbakat. jarang kita tengok drama macam ni kan. hehe

Previous Post Next Post