Biodata Elizabeth Tan Pelakon Drama My Darling Inspektor Daniel

31 Julai 2017

Biodata Elizabeth Tan. Assalamualaikum, wah sekarang ni elizabeth tan dah jadi pelakon lah. korang kena tengok lakonan lizzy dalam drama My darling inspektor daniel tau. Selain dari berlakon, lizzy juga asalnya seorang penyanyi dan memang terkenal sebagai seorang penyanyi. ramai yang cakap suara elizbeth tan ni macam suara yuna. betul ke ?

Bagi korang yang belum kenal Elizabeth tan, jom baca biodata dia

Biodata Elizabeth Tan
Biodata Elizabeth Tan 

Biodata Elizabeth Tan


Nama Penuh : Elizabeth Tan Su Mei
Nama Artis : Elizabeth Tan
Tarikh Lahir : 18 November 1993
Tempat Lahir : Taman Melawati, Kuala Lumpur
Bangsa: Cina

Instagram : https://www.instagram.com/elizabethtsm/

Ramai yang ikut Elizabeth Tan sejak dia mula-mula menyanyi. ramai sungguh peminat dia kan. dia pun pandai cakap bahasa melayu, jadi satu benda positif untuk dia berinteraksi dengan peminat bangsa melayu kan.

Jom kongikan biodata Elizabeth Tan ni dengan rakan-rakan yang lain. mana tau diorang pun mencari juga kan.

1 ulasan:

Kataubaid© .