Biodata Shukri Yahaya Pelakon Drama Andainya Takdir

Share:
Shukri Yahaya oh Shukri Yahaya , pelakon kacak ini selalu menjadi perhatian gadi-gadis di luar sana. Selain dari lakonan dia yang mantap, ramai yang tertarik dengan wajahnya yang tampan dan ada nur atau cahaya tu. hehe Tapi sayang, ramai tak kenal siap shukri yahaya kan. Berikut merupakan Biodata Shukri Yahaya


Biodata Shukri Yahaya
Biodata Shukri Yahaya

Biodata Shukri Yahaya


Nama penuh: Shukri Yahaya
Tarikh Lahir : 13 Jun 1988
Umur: 27 (2015)
Asal: Kuala Lumpur
Status : Berkahwin

Instagramhttps://www.instagram.com/shukriyahaya/?hl=en
Twitterhttps://twitter.com/shukriyahaya?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor


Biodata Shukri Yahaya
Biodata Shukri Yahaya

**gambar sumber facebook .

Sekarang ni pula si shukri yahaya sedang membintangi Drama Andainya takdir. Drama ni memang hit sangat sekarang ni. sebab banyak bermain dengan emosi penonton dan jalan cerita drama ni pun best.

Memang ramai yang nak baca biodata Shukri yahaya ni. Kalau korang perasan anak shukri pun comel tau. selalu tengok dekat insta dia hehe. korang ada yang minat shukri yahaya ? jom komen di bawah.

Sekian .


No comments