LIVE STREAMING JDT VS CERES NEGROS [ 17 MAY 2017 ] !

LIVE STREAMING JDT VS CERES NEGROS [ 17 MAY 2017 ] ! | Malam penentuan aksi pasukan kendalian Benjamin Mora di pentas Afc 2017 akan terjawab pada malam ini . Johor Darul Ta'zim akan menentang pasukan Ceres Negros . Kedua-dua pasukan mempunyai rekod yang agak baik dan sudah pasti kedua-dua pasukan mahukan kemenangan .

LIVE STREAMING JDT VS CERES NEGROS [ 17 MAY 2017 ] !
Live streaming jdt vs ceres negros 17 may 2017 , gambar sumber fb jdt


Bagi yang tak berkesempatan ke Stadium dan menonton di Tv , anda boleh menonton live streaming jdt vs ceres negros melalui saluran di bawah .

LIVE STREAMING JDT VS CERES NEGROS [ 17 MAY 2017 ] !


Link 1

**klik , tunggu 5 saat dan skip ads tau !

**link akan di update  sebelum perlawanan bermula .

Sebagai rakyat malaysia, mesti kita nak tengok Pasukan Jdt ke pusingan seterusnya memandangkan Felda United agak sukar menembusi pusingan seterusnya. jadi kami harapkan pemain memberikan yang terbaik untuk perlawanan Jdt vs ceres negros ini .

Kita tahu skuad Mora agak bergelut namun ia masih dalam kawalan dan permainan mereka bertambah baik dari masa ke semasa. hanya masa yang akan menentukan sejauh mana kejayaan pasukan jdt pada musim ini .

penutup .

Silakan share LIVE STREAMING JDT VS CERES NEGROS [ 17 MAY 2017 ] untuk rakan-rakan yang tak dapat menonton secara live malam ini . Semoga Jdt mampu ke pusingan seterusnya. nervous pulak aku malam ni hehehe

Sekian .

Previous Post Next Post