Social Media

PATUTLAH PEREMPUAN NI CANTIK , DIA GUNA BENDA NI RUPANYA !

Perempuan cantik ; muslim
Gambar sumber google ; Sekadar hiasan


PATUTLAH PEREMPUAN NI CANTIK , DIA GUNA BENDA NI RUPANYA ! |  Orang perempuan ni kan, diorang suka sangat dengan benda yang cantik-cantik. termasuklah cara nak cantikkan badan . Dari rambut, baju dan penampilan. semua mesti perfect , kalau tak perfect , jangan kau tegur dia haritu . kalau tidak nahas kau. hahaha

Orang perempuan pernah terfikir tak macam mana nak cantik ?

Mestilah kan , korang memang suka cantik dan menghelit tu kan. baik, aku nak kongsikan satu video mengenai seorang wanita yang menggunakan satu produk kecantikan untuk kekal cantik dan lawa. korang tengok dekat pautan ini .

Fuhh cantikkan, petua dia mudah jer iaitu " MELABUR "

Choppp !

jangan pikiaq pelik-pelik !

tengok video tu dulu baru korang tahu apa maksud " Melabur " .

Perempuan Islam , kalau nak cantik adalah di bolehkan tetapi kena ikut aturan yang telah di tetap kan oleh Islam . Insyaallah kita akan di sukai oleh orang ramai nanti .

Korang dah tengok video tu ?

cubalah mana tau rezeki korang nak cantik. kan

Aku tahu orang perempuan suka cantik, sebab tu aku kongsikan untuk korang. selamat mencuba dan agar percubaan anda membuahkan hasil untuk kelihatan cantik dan kemas di khalayak ramai. ingat ! " Melabur " . hehe

Sekian .

No comments:

Powered by Blogger.