Type something and hit enter

author photo
By On
BIODATA SYAZUWAN HASSAN


BIODATA SYAZUWAN HASSAN PELAKON DRAMA SEIN DAN LUNA ! |  Mengorak langkah ke dalam dunia lakonan menjadikan Syazuwan Hassan sebagai pelakon yang versatile. Kini beliau menjadi peneraju utama untuk Drama Sein dan Luna. Beliau yang di gandingkan dengan Mimi Lana berjaya membentuk keserasian dalam lakonan mereka. Jom berkenalan dia, boleh baca biodata syazuwan hassan di bawah ini .

dia juga watak Aiman dalam drama lelaki itu pemilik hatiku. watak yang sweet jer dalam drama tu kan. hehehe

BIODATA SYAZUWAN HASSAN !


Nama Penuh : Muhammad Syazuwan Bin Hassan
Nama Artis : Syazuwan Hassan
Tarikh lahir : 27 tahun (2917)
Asal : Selangor

Aku baru kenal dengan Syazuwan Hassan ni bila ada drama Sein daln Luna. hehe

Apa-apa pun lepas baca Biodata Syazuwan Hassan Pelakon Drama Sein dan Luna in barulah kita kenal siapa Syazuwan kan. sebelum ini tak kenal. Semoga rezeki syazuwan hassan semakin murah dan terus berjaya dalam dunia seni.

Sekian.

Jom komen dibawah

Comments
1 Comments

1 comments:

Click to comment