Biodata Puteri Aishah Pelakon Drama Utusan Cinta Buat Adam. [Kemaskini] Korang kenal tak dengan pelakon cantik ni (rujuk gambar). Pelakon yang terkenal dengan kisah cikgu Aishah ini bernama Puteri Aishah.

Beliau pernah membintangi Drama Cinta Roller Coaster yang bersiaran di tv 3 [26 November 2016]. Sejak dari drama itu, nama puteri semakin di kenali ramai. Dia pun semakin meningkat naik terutamanya dari segi lakonan dia dalam drama.

Kerjayanya bermula apabila dia menjadi salah seorang peserta dewi remaja. Sejak dari itu, nama dia makin dikenali ramai.

BIODATA PUTERI AISHAH

Biodata Puteri Aishah Pelakon Drama Lelaki Itu Pemilik Hatiku


Nama Penuh : Puteri Aishah Binti Sulaiman
Tarikh Lahir : 6 Jun 1994
Umur: 25 tahun
Asal : Negeri Sembilan
Tinggal di Taman Cheras Indah, Kuala Lumpur
Instagram Puteri Aishah : https://www.instagram.com/puteriaishah_/

Satu lagi perkara yang mungkin ramai terlepas panda, Puteri ni sebenarnya merupakan pelakon utama tau dalam Filem Pulang. Dalam filem ni, dia bergandingan dengan Remy Ishak.

Sebenarnya banyak dah drama lakonan puteri, cumanya mungkin kita jer yang terlepas pandang kan. Dia juga merupakan pelakon untuk drama PA untuk Dia dan Tolong Aku Doktor Cinta.

BIODATA PUTERI AISHAH




Untuk pengetahuan korang, dari pembacaan aku, Puteri Aishah ini terpalit dengan kisah surat cinta bapa pelajar kepada cikgu Aishah. itu secara random keyword carian yang menjadikan Puteri Aishah terkenal satu ketika dahulu.

Untuk tahun 2019, Puteri akan kembali ke kaca di tv dengan drama terbaru pada bulan julai ini iaitu drama utusan cinta buat adam.

Kalau korang nak tengok, tunggu 3 julai ini ya. Dia digandingkan dengan Kamal Adli sebagai pelakon utama.

So, korang dah kenal lah kan denagn puteri Aishah ni kan. aku nak tanya, korang dah tengok lakonan puteri Aishah ? best ke tidak ?

Jom komen dekat bawah ni ya.

Post a Comment

Previous Post Next Post