AKSI PANAS DALAM FILEM UNDERWORLD 2016 !

AKSI PANAS DALAM FILEM UNDERWORLD 2016 ! | Bagi yang meminati Filem Underworld , tahun 2016 merupakan tahun bermakna buat mereka apabila sambungan siri ke 5 filem Underworld 2016 akan mula di tayangkan pada 1 disember 2016 . Aku antara peminat filem Underworld ni , aku tengok trailer pun dah nak terloncat happy hahaha. sebabnya filem ini agak menarik dan penuh dengan aksi lawan . lagi satu sebab dalam filem ini ada Vampire atau Pontianak versi Mat saleh .Ada AKSI PANAS DALAM FILEM UNDERWORLD 2016 ni taau !


SINOPSIS FILEM UNDERWORLD DALAM BAHASA MALAYSIA


Ada beberapa AKSI PANAS DALAM FILEM UNDERWORLD 2016 yang korang kena tengok ! Antaranya adalah Underworld 5 ini merupakan Pertarungan terakhir di antara Lycans dengan Vampire . Sebelum ini pertarungan mereka tidak pernah tamat . lepas satu siri ke satu siri . dan Siri ke 5 ini adalah yang terakhir . Pendek kata , kena tengok filem Underworld 5 ni. di samping itu Filem ini juga di bintangi pelakon-pelakon hebat seperti Kate Beckinsale , Theo james dan ramai lagi.

Sinopsis Ringkas Filem Underworld

Filem ini mengisahkan tentang musuh ketat di antara warewolf dengan vampire . Warewolves di kenali sebagai lycan manakala vampire adalah vampire . nak di jadikan cerita seorang perempuan bernama selene ini seorang vampire yang kehilangan ibu ayahnya ketika serangan berdarah oleh lycans. Dia kemudiannya di latih sebagai pembunuh dalam komuniti vampire . selepas itu , berlaku pertembungan antara lycan dan vampire , maka di sebabkan ada beberapa isu sehingga dia berbelah bagi dalam pertempuran . lebih kurang macam itulah, korang kena tengok sendiri cerita ini. kalau tidak rugi . hehe



SINOPSIS UNDERWORLD DALAM BAHASA MALAYSIA


Antara faktor menarik aku untuk tonton Filem ini dari Siri pertama hingga ke 5 ini adalah Teknik CGI yang di gunakan dalam filem ini. Memang di akui teknik CGI yang di gunakan untuk filem antarabangsa lebih baik dan berkualiti berbanding apa yang digunakan di dalam negara kita. Ia menjadi satu tarikan kepada penonton untuk menonton Filem Underworld 5 ini .

Oh ya, korang nak tengok tak AKSI PANAS DALAM FILEM UNDERWORLD 2016 ? Nak ke ? korang rujuk PAUTAN INI . lepas korang tengok, pasti korang akan rasa nak menonton filem Underworld ini . aku dah tak sabar nak tengok, korang pulak macam mana ? SHARE artikel ini dengan kawan-kawan korang tau. mesti diorang pun peminat Filem Underworld 5 : Blood War .


Sekian. 
Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)