KEJAR TRAFFIC BLOG !

TIPS BLOGGER I Traffic blog merupakan antara keutamaan seorang blogger dalam menilai sejauh mana blog kesayangan mereka boleh pergi . Setiap blogger mengimpikan ratusan ribu Pageview setiap hari dan mereka sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan pageview sebanyak itu. persoalanny adalah  adakah caa yang di gunakan adalah dengan cara yang betul ?

Kena pastikan cara kita guna untuk mendapat traffic blog adalah dengan cara yang betul. Kalau kena dengan caranya, maka kita boleh mendapat hasil yang kita nak . hati-hati juga dalam buat tajuk entri, sebab ramai blogger yang cuba ambil kesempatan dengan tajuk entri yang entah apa-apa semata-mata untuk menarik pembaca.

KEJAR TRAFFIC BLOG !

Contoh nya " mangsa MH 370 di temui ". padahal masih belum di temui. tujuan apa mereka membuat tajuk macam tu. bukan ker macam nak menipu orang. Kesian dekat pembaca yang singgah nak tahu maklumat tetapi tak dapat .

Blogger-blogger berkenaan kena hati-hati dalam pilih tajuk.setakat ini kawan-kawan blogger yang aku kenal ,depa tak buat macam tu. sebab tu aku respek dengan depa. tak perlu tajuk gempak-gempak, hanya tajuk simple sebab mereka berjaya dapatkan pembaca setia untuk blog mereka.

Sepatutnya, blogger kena usaha untuk cari pembaca setia supaya traffic blog lebih berkualiti berbanding menggunakan tajuk entri yang entah apa-apa dan maklumat yang sengaja di cipta untuk melariskan entri. aku bukan power bab-bab blog ni. cuma aku tak senang tengok benda yang tak sepatutnya di depan mata aku.

last-last, blogger juga yang terpalit dengan cacian dek kerana satu post facebook dari fake account. sedih kot. ramai blogger yang betul-betul ikhlas dalam menyampaikan maklumat, bila ada bloggger yang tidak bertanggungjawab,habis terpalit ke muka semua blogger. aku minta maaf kalau aku juga pernah melakukan perkara yang sama.

tegurlah aku kalau aku buat salah.

sekian.
Previous Post Next Post