BANYAK BETUL PRODUK KECANTIKAN SEKARANG NI. MANA SATU YANG BETUL ?

PRODUK KECANTIKAN I Korang perasan tak, sekarang ni makin banyak syarikat-syarikat pengeluar produk kesihatan atau produk kecantikkan dalam malaysia . Pelbagai jenama dan brand yang di gunakan untuk melariskan produk kecantikan mereka.

 SENARAI produk kecantikan
gambar sekadar hiasan , gambar sumber : produk-kecantikan-kajang.blogspot.com
Persoalannya, sejauh mana keberkesanan produk kecantikan ini dalam membantu mencantik kan diri luar dan dalam ?aku sentiasa tertanya-tanya, apa yang depa gunakan sampai ada produk yang mampu memutihkan muka. menyembuhkan penyakit dan sebagainya.

bagi aku ubat di Hospital dan Klinik sudah terbaik untuk kita. Mungkin aku tak pernah makan produk-produk kecantikan kot, sebab tu aku kurang arif dalam bahagian ini. cuma banyak soalan aku nak tanya. betul ke korang makan produk kecantikan jadi sihat ?

kenapa tak ambil supliment yang di bekalkan oleh pihak hospital dan klinik ? apa perbezaannya ? hahaha soalan bertubi-tubi ini untuk korang semua. seboleh-bolehnya, kita ambil tahu kesan jangka masa pendek dan jangka masa panjang.
 SENARAI produk kecantikan
* gambar sekadar hiasan . gmbr sumber : farahincd.blogspot.com
Jangan sebab kita nak cantik yang sementara, kita merana di kemudian kelak. Tengok bahan yang di gunakan terlebih dahulu sebelum menggunakannya. pastikan kita tidak mempunyai alahan terhadap produk yang kita gunakan . kalau tidak rugi ja beli produk kecantikan . harga depa tu bukan murah. ratus-ratus ringgit.

betul tak ?

aku tulis ini sebab aku tengok hampir setiap hari ada ja promosi produk kecantikkan dekat TV al-hijrah dalam segmen Assalamualaikum dan NLKO di tv9 . aku bimbang satu hari nanti, masyarakat terdedah kepada kesan sampingan porduk kecantikkan yang mereka guna.

apa pendapat korang terhadap penggunaan produk kecantikkan ini ? korang pernah pakai ? berkesan atau tidak ? jom kongsikan dengan kawan-kawan . :)

sekian.

maaf atas salah silap .
Previous Post Next Post