LAGU MENGAPA I NYANYIAN SITI NORDIANA DALAM GEGAR VAGANZA


GEGAR VAGANZA MINGGU KE 8 I Fuuuhhh , berdebar rasa nya nak tunggu final minggu depan. Setiap peserta memberikan penyampaian yang begitu menarik. sehinggakan setiap minggu mereka di puji oleh para juri. umpama tiada kesalahan besar yang di lakukan dalam nyanyian mereka .
Gegar vaganza

Minggu ini, Peserta telah menyanyikan lagu-lagu mereka. dan sekali lagi, pujian diterima dan pujian itu layak untuk mereka. Dan persembahan terbaik minggu ini bagi aku adalah  Nyanyian Lagu Mengapa oleh Siti Nordiana atau Nana.

Walaupun , juri sendiri tidak yakin dengan kemampuan Nana kerana lagu itu memang betul-betul susah untuk di bawa. tapi ternyata, Nana mampu mebawa nya dengan baik. aku yakin korang juga terhibur dengan persemabahan Nana minggu ini.

Semoga , persembahan Final nanti,Mereka beri yang terbaik untuk menghiburkan hati-hati peminat anda. Seronok weh dengar Nana tarik bila part pitch tingi-tingi  tu. hehe sorry la peminat artis lain. aku memang minat Nana. hohoho

Kalau lelaki ,aku suke Ezad Lazim. bagi aku suara ezad tak ada yang mampu di tandingi oleh artis lelaki lain yang baru-baru ni. legend suara dia. huhu korang minat peserta yang mana ? meh share ngan aku . Mana nak tau kita kongsi minat yang sama ke eennn. hehe

**nanti aku update video dengan lirik lagu dia eh.

sekian .

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)