BLOGGER KAKI UPDATE !


Blogger I blogger , memang tak boleh di pisahkan dengan update info-info terkini. Setiap hari pasti ada sahaja penulisan yang keluar di media blogger . amat rugi lah kalau kita tak membaca tulisan-tulisan mereka. Selalunya , blogger akan menulis berdasarkan pengalaman-pengalaman mereka.

Mereka jarang menulis sesuatu yang di luar pengetahuan mereka. walaupun ada segelintir yang bertindak sedemikian , hakikatnya masih dalam kuota yang kecil untuk menghukum semua blogger seperti itu .Blogger memang seorang yang kaki update, aku rasa bukan sahaj kaki, tangan  dan segala anggota lain di gunakan untuk memberi info terkini pada pembaca blog mereka yang setia.

kata-kata hikmah

Tugas blogger untuk sampaikan, orang luar kena faham. kalau wall korang di katakan semak dengan entri blogger semata-mata . maksudnya korang buka group blogger la tu. bukan wall korang. sebabnya blogger dia ada time-time tertentu untuk dia post entri di facebook. dan tak akan jadi nya wall penuh dengan link blog semata.

Bila stress unfollow je la. kan senang hidup. haha itu je yang aku selalu cakap. kalau aku memenuhkan wall korang dengan entri aku, dan korang rasa rimas boleh je unfriend aku . tak kesah. hehehe sebab itu lah tugas kami . share selagi mampu. untuk kebaikan bersama .

Tiada istillah blogger kaki update , kerana itu lah kerja kami untuk blog kami. kalau nak tahu rahsia di sebalik kerja kami ini. meh pm belakang. boleh sahaja tanya blogger-blogger di luar sana. ramai mereka mampu menjawabnya .

Aku tak marah la. saja je nak update entri berbau tegas. selalu update pasal biodata artis je kan. hahaha sekali sekala nak luah perasaan sikit, tak kan tak leh kan. oklah aku nak sambung tulis biodata artis. lalalala

mohon maaf atas bawah segala silap. aku tau aku comel.

sekian.

**FOLLOW BLOG AKU KALAU SUDI :)

Previous Post Next Post