Template blog Mesra SEO membantu meningkatkan Traffic Blog ?


TEKNIK SEO I Aku bukanlah yang power sangat pasal  SEO bagai ni. cuma yang aku sempat belajar daripak cik google je. dan membaca rujukan-rujukan dari blog otai-otai blogger yang lain. dan hasilnya aku cuba praktikkan.



Aku pun kurang pasti sama ada, blog aku ni betul-betul menggunakan teknik SEO yang sebenar. tapi apa yang aku guna kini merupakan hasil dari pembacaan aku. Kalau korang pernah singgah blog aku sebelum-sbelum ini, mesti korang rasa ada perubahan terutamanya dari segi template blog. Betul ke template blog yang mesra SEO ni mampu meningkatkan Uv kita ?

Setakat ni aku guna templete yang aku ambil dari satu laman web . laman web tu menyediakan template-template yang mesra SEO. Aku mula melihat peningkatan dari segi uv blog aku. aku tak pasti betul-betul belaku atau tidak.

Kalau bukan teknik template blog ni yang membantu meningkatkan Uv blog ni. maka aku tahu ada satu lagi yang aku try. dan dalam proses membaca result dia. hehe. nanti aku update dalam blog. Sebenarnya, teknik tu aku dah ajarkan dekat facebook aku. sapa rajin boleh terjah fb kataubaid Ismail ya.

Korang yang ada pengalaman mengenai SEO ni. boleh kot share ngan aku  tips-tips dia . hehehe aku ni newbie lagi. hehe mohon tunjuk ajar.^_^ susah nak faham SEO ni.. kalau korang rajin baca, korang akan nampak perbezaan dalam setiap perkara yang kita belajar dengan SEO. Boleh dikatakan kita akan terapkan seboleh-bolehnya teknik seo dalam blog kita lepas tu.

Selamat mencuba la yer :)

sekian .

Previous Post Next Post