Tulisan Tangan yang Lawa !


Assalamualaikum,

TULISAN CANTIK Waktu sekolah dulu, cikgu mesti komen tulisan kami bila tulisan karangan panjang-panjang.tapi tulisan tak lawa. nanti pemeriksa susah baca la, pemeriksa ada masalah keluarga la. nanti fail baru tau. hahaha itu lah antara alasan yang cikgu2 aku selalu bagi. 
23eb
TULISAN yang cikgu paling suka ! hehehe

Bila difikirkan balik, tulisan cantik ni selalunya utk bagi orang mudah baca dan memberi gambar kepada orang yang menulis itu sendiri. Pernah tak korang tengok tulisan buruk yang susah nak baca . Jaapp, mesti korang nak cakap tulisan doktor la kan. hahaha. tak semua doktor tulisan dia tak boleh baca. malah ada yang lebih kemas dari orang lain.

kalau korang tengok di sini , korang akan tengok ada  lebih 10 tulisan yang pelbagai style dan bentuk yang korang akan rasa osome !. tulisan berangkai la ,kalighraphy dan macam-macam lagi !

kalau tak percaya > KLIK SINI
Tulisan Yang Cantik >> KLIK SINI
Font Cantik >> KLIK SINI

Untuk pelajar sekolah, belajar tulis comel2, jangan malas nanti dapat la markah lebih  kan. masuk Uni nanti,lain pulak sebab mostly semua benda kena menaip. kena belajar skill tulis laju guna keyboard lak nanti kan.

jaga tulisan supaya memudahkan orang membaca nya^_^

sekian !
Jom like Page admin untuk info menarik !

3 comments.. read them below or add one

Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah September 21, 2015 at 3:46 PM
kalo mls menulis sy punya tulisan main cincai cincai je hehe
MILx HASHIM MILx HASHIM September 23, 2015 at 9:59 AM
Ada org kata penulisan melambangkan keperibadian

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)