Jenis-Jenis Kawan di Universiti !


JENIS-JENIS KAWAN I Kita ada kawan ayng dari zaman sekolah rendah kemudian sambung pulak di sekolah menengah dan kemudian ke universti .Orang kata childhood friends .Tapi korang pernah bayangkan tak, kawan-kawan korang tu jadi macam mana dia sekarang. Aku pernah ada kawan,dulu dia ni agak pendiam, sekarang dah boleh cakap dekat depan orang ramai.

Ada yang tak pandai sukan,tiba-tiba masuk Universiti jadi top player pula dekat universiti.tak di sangka betul. Ada juga ,dulu sikitnya baik, sekarang macam haram.. hahaha oppsss.. Ada member yg dulu anti-social,sekarang dah tak jadi macam tu dah.

3489

Adakah faktor persekitaran atau faktor umur yang mempengaruhi kita dan mereka sehingga kita berubah sampai macam itu sekali.Kadang-kadang ,kawan2 pun pelik. aik, apsal ko jadi macam ni. dasyatnyaa.. itu yang kadang2 terkeluar dari mulut kawan-kawan. hehe

Acec

Tapi bila aku tgk entri ni, baru aku tau yang kita ni memang akan berubah.Kawan-kawan juga akan berubah. Pelik2 juga aku tgk dekat entri tu. ada kawan yang dulu tak reti pergi kelab malam,tiba2 pergi kelab malam. oh tidaakk.. orang islam tolong laa elak benda2 macam tu.

ada lagi berapa belas jenis kawan kita time universiti yang di senaraikan dalam entri tu. korang boleh rujuk link ni. Korang share la sikit, kawan korang dulu macam mana ? aku pun nak sibuk2 , nak tau jugak.. hehe

komen tau ! ^^

18 jenis Kawan di Univeersiti >> KLIK SINI !

Sekian.
Previous Post Next Post