Social Media

#Pray4Malaysia

by 3:43:00 PM
Assalamualaikum . entri aku hari ni ingin mengajak kita semua rakyat malaysia untuk duduk sejenak dan berfikir mengenai apa yg berlak...Read More

Semangat !

by 4:25:00 PM
Assalamualaikum . bila di uji baru tersedar yang kita ni sebenarnya tak buat apa2 pun. baru terhegeh2 nak cari jalan keluar. ...Read More

FUTUR !

by 3:17:00 PM
Assalamualaikum  membicara mengenai FUTUR. apa makna futur ? futur adalah berhenti . kalau dalam bulan puasa kan kita ada...Read More

Aneh !

by 8:24:00 PM
Assalamualaikum !! hari ni memandangkan aku tkda idea nak tulis panjang2. badan aku pun dah nak demam. entah susah sangat aku nak berna...Read More

Mencari Idea .

by 2:22:00 PM
Assalamualaikum . 4 Disember 2014 : hari ke empat aku di Mesir. hehe.. jet lag pun tak habis lagi ni. tiba-tiba nak cari idea lak. ado...Read More
Powered by Blogger.