Ziarah Sekolah !!

Ogos 31, 2014
Assalamualaikum Alhamdulillah, ALLAH bagi izin utk kita ketemu lai hari ni hehe hari ni aku nak cerita skit pengalaman aku pulang...

Blogger kena Usaha !

Ogos 27, 2014
Assalamualaikum hari ini adalah hari kita nak bermuhasabah balik apa yg dah berlaku selama ini . ye manusia memang bnyak buat salah , t...

Sarjan Hassan !

Ogos 26, 2014
Assalamualaikum . setiap kali musim kemeredekaan kita akan di sajikan dengan cite yg berunsur kemerdekaan. dan movie faveret aku ...

Wordless kah aku ?

Ogos 13, 2014
Assalamualaikum , yeaay hari ni hari rabu !!! bila rabu mesti lah wordless wednesday kan . haha..tapi aku ni wordless ke tak ? ...
Dikuasakan oleh Blogger.