Tetamu #raya3

Julai 31, 2014
Assalamualaikum, raya tak habis lagi !!! ceritera semalam : hari tetamu bertandang ke rumah ^_^ di pagi hari menerima kun...

Raya #day1

Julai 29, 2014
Assalamualaikum , aidilfitri berkunjung tiba juga buat tahun 2014 ini. raya- raya !! huhu..alhamdulillah semalam sempat solat raya kat...

Mula rasa sedih ..

Julai 26, 2014
Assalamualaikum , ramadhan hampir berlalu, hati ini mula rasa sedih dan pilu, andai ini ramadhan terakhirku, ampunkan aku. lagi dua h...

Shopping Raya !!

Julai 21, 2014
Assalamualaikum, alhamdulillah kita bertemu lagi hari ini dgn izin dan rahmat ilahi kepada kita . aku nak cerita , semalam aku ng...

MH 17 ditembak !

Julai 18, 2014
Assalamualaikum, Allah2 balik dari solat terawih tdi, buka astro awani  tiba2 ada berita awani,  aku pun tk la headlin di...

Iklan Raya TM !!

Julai 16, 2014
Assalamualaikum. hari aku tgk iklan TM. kan dah nak dekat msuk hari raya kan. so, iklan2 raya ni pun dah belambak kat laman s...

CPUV kedua !!

Julai 15, 2014
Assalamualaikum !! alhamdulillah rezeki bulan ramadhan..  dapat CPUV ke dua dalam tempoh yg " lama "  hehe.. apa pu...
Dikuasakan oleh Blogger.