#Pray4Malaysia

Disember 24, 2014
Assalamualaikum . entri aku hari ni ingin mengajak kita semua rakyat malaysia untuk duduk sejenak dan berfikir mengenai apa yg berlak...

Semangat !

Disember 22, 2014
Assalamualaikum . bila di uji baru tersedar yang kita ni sebenarnya tak buat apa2 pun. baru terhegeh2 nak cari jalan keluar. ...

FUTUR !

Disember 21, 2014
Assalamualaikum  membicara mengenai FUTUR. apa makna futur ? futur adalah berhenti . kalau dalam bulan puasa kan kita ada...

Aneh !

Disember 06, 2014
Assalamualaikum !! hari ni memandangkan aku tkda idea nak tulis panjang2. badan aku pun dah nak demam. entah susah sangat aku nak berna...

Mencari Idea .

Disember 04, 2014
Assalamualaikum . 4 Disember 2014 : hari ke empat aku di Mesir. hehe.. jet lag pun tak habis lagi ni. tiba-tiba nak cari idea lak. ado...

SALES !!

November 28, 2014
Assalamualaikum !! tudiaa, terbeliak mata depa tgk perkataan SALES !!  mesti korang ingt ubai nak jual barang kan . tak pun.....
Dikuasakan oleh Blogger.